Web Content Viewer
Даниела Кръстева-Малинова
Приемно време:
Всеки работен ден от 8:00-12:00 и 13:00-17:00 часа
Контакти:
тел. 0339/ 6-20-55
e-mail: sekretar@stamboliyski.egov.bg
Професионална реализация:
Даниела Кръстева е в екипа на кмета Георги Мараджиев от първия мандат (2015г.), но професионалната ѝ кариера в местната общинска администрация започва от 1998 година, като през годините е преминала през различни длъжности – ст.спец.”ОПФ и ВС”; ст.спец.”Екология, ОПФ и ВС” и Началник отдел „СП, ОС и ОК”.
През м.септември 1998 г. започва трудовият си стаж в Община Стамболийски, който продължава и до днес.
От 01.01.2017г. е назначена за Секретар на Община Стамболийски
Образование
Доктор - Билологически науки, 2013 - 2017 г., ПУ "Паисий Хилендарски", гр. Пловдив, докторска програма - Екология и опазвване на екосистемите
Магистър - Екология и опазване на екосистемите, 2009 - 2011 г., ПУ "Паисий Хилендарски", гр. Пловдив
Магистър инженер-агроном, 1993-1998 г., АУ гр. Пловдив
Родена на 16.07.1975 г.,
Омъжена с две деца
Допълнителна квалификация:
от май 2000 г. до ноември 2001 г. Софийски университет „Климент Охридски” гр.София, специалност „Европейска специализация на местното самоуправление“. Специализация в гр.Перуджа и гр.Асизи, обл.Умбрия, Италия (2001 г.)
м.юли 2014 г. Европейски институт по публична администрация, специалност „Европейска политика по опазване на околната среда – политика, законодателство и изпълнение“. Специализация в гр.Маастрихт, Холандия.
От 16 декември 2014 г. е Член на съюза на учените в България.
Правомощия, функции и отговорности на секретаря на общината:
Секретарят на общината организира, координира и контролира функционирането на общинската администрация за точното спазване на нормативните актове и на законовите разпореждания на кмета.
Секретарят на общината:
1. Осъществява административното ръководство на общинската администрация;
2. Организира дейността на общинската администрация;
3. Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за организационно-техническото обзавеждане на службите;
4. Отговаря за дейността на службите по гражданска регистрация и административното обслужване;
5. Организира деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
6. Отговаря за поддържане в актуално състояние на избирателните списъци в общината;
7. Следи за разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и кмета на общината;
8. Отговаря за работата с молбите, жалбите, сигналите и предложения на гражданите и юридическите лица;
9. Подготвя и организира местните референдуми;
10. Изготвя Вътрешните правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите;
11. Организира атестирането на служителите в общинската администрация;
12. Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинска администрация;
13. В рамките на компетентността на общината осъществява връзката и координацията на съвместната работа с органите на МВР и другите институции по въпросите на обществения ред, безопасността на движението и спазването на законността на територията на общината;
14. Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за административното обслужване на физическите и юридическите лица и подзаконови нормативни актове, свързани с тяхното приложение;
15. Подпомага Кмета на общината в координирането и осъществяването на контрол за законност върху дейността на кметовете на кметства, влизащи в обхвата на общината;
16. Следи за спазването на трудовата дисциплина и правилата за работното време от служителите в общинската администрация;
17. Организира обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията;
18. Докладва пряко на Кмета за състоянието и резултатите от функционирането на СУСИ в организацията.
Секретарят на общината изпълнява и други функции, възложени със закон или подзаконов нормативен акт, както и от кмета на общината.